torek, 14. oktober 2008

Mlini meljejo

Kar dogaja se in kar razvija vse skupaj, jaz pa samo stojim in opazujem. Saj vem, da bom tudi jaz morala kaj naredit, samo enostavno se mi ne da. Nekako še nisem prava. Nekje, nedaleč nazaj mi je nekdo rekel, da se ne spravim delat zato, ker vem da ne bo drugega kot, da se bo vse razvilo samo korak naprej. Da se mi ne da začet, ker ne najdem tistega adrenalina, ko se takoj ali pa zelo kmalu vidi rezultat. Ma ja saj je res. Če se dam na net, me bodo našli ljudje, ki se niso čisto nič potrudili za to, da bi me našli. Čeprav me najdejo že sedaj, pa imam samo v imeniku na društvo telefon. Prav smešna vprašanja mi zastavljajo, ampak tudi to je nekaj. Še vedno hočem bit butična. Saj vem, da bom to ohranila, ker enostavno ne morem več. Je pa tudi res, da me po eni strani vleče se spustit v še eno sfero, samo po drugi strani pa spet vem, da to za seboj potegne ogromno dela.
Hkrati pa ostali delajo zame in ta vikend bo že ena stvar stekla. Vreme nam je naklonjeno in ja spet bomo prvi. Jupi ja, tukaj je tisti adrenalin, ki mi manjka ob tej rutini, ki se mi po malem dogaja.
Čisto ledino bomo orali. Kaj bo nastalo še ne vem, bomo videli je rekel slep. Ampak slabo ne more bit če so zraven psi. Če ne bomo imeli prevelikih apetitov in če bodo začetki pravi ni vrag, da tole ne uspe zelo lepo. Saj, naj potem posnemajo mirno. Samo prvi smo, ki smo se tega lotili na profi varianti in sedaj se bo lahko pisalo o tem. Ja ja moram na net ja.
Tudi ugodnosti za "moje" se bodo kmalu vrtele. 10€ za začetek ni mal. Pa še popust bo na to. Ma saj vse dela za to, da se premakne na višjo raven. In bo. Vse ob svojem času bo!Nikoli ne bodi zadovoljen s tistim, kar si, če želiš postati tisto, kar nisi; kajti tam, kjer si postal zadovoljen, boš tudi ostal. (F. QUARLES)

4 mesece sem rabila, da sem jo dobila tole polno luno. Splačalo se je, priznam.