četrtek, 9. oktober 2008

Voham hlevski gonj

Kako lep vonj je to. No da ne bo kdo kaj narobe razumel. Tako sem se ga zvečer razveselila, ker to pomeni, da sem začela vonjat. Pa ni lepšega no, pa čeprav hlevski gonj.

Že zjutraj se je res dobro začelo...bolel me je križ, kar pomeni da sem zdrava! No ne še, ampak če me boli križ to pomeni, da me vse toliko manj bolj, da ga čutim. Ma je bilo res bolje, sape mi je zmanjkalo šele na koncu stopnic. Jupi! Je blo treba nazdravit, kava ma da pade in je. No saj res, da sem potem za tri ure zaspala, ampak končno sem od nedelje do danes spila eno kavo. Mam na sumu mojo dohtarco, da mi je zanalašč šele včer dala antibiotik. Misilim da ji je jasno, da takoj ko mi je malo bolje grem delat. No ne grem delat, ker še ne morem. Nekako še ne gre, celo govorenje te zmatra in ti vzame sapo. Hudiča kdo bi si to mislil. Cel teden brez šole....

Nebo ponuja lepe barve, katerim se ni dalo upreti, da se jih ne bi poslikalo.Zahvalite se velikim umetnikom, glasbenikom, znanstvenikom in podobnim, ki nas navdihujejo s svojim delom in vizijo. Ko ustvarjate sami ali cenite ustvarjanje drugih, ste tudi vi del tega veličastnega kroga ustvarjalnosti (Christione Northrap)

Ko sem se spustila v užvanje s fotoaparatom mi je kmalu postalo žal, da takrat, ko sem imela možnost nisem črpala znanja, ki bi ga lahko. Po drugi strani pa....vaja dela mojstra in več kot narediš fotk več stvari probaš in boljši si.