torek, 7. oktober 2008

Blodnje vročičnega človeka

Začelo se je fantastično, na termometru je bilo 36.6. Še malo pa bom podhlajena. Obisk zdravstvenega doma je bil veliko lažji kot včerajšnji, res da samo v laboratorij, a tam sem bila. Postanek v trgovini je bil obvezen, ker sem rabila mandarine. Hvala, da sem zbolela sedaj, ko je že to meni ljubo sadje. Vretenje v glavi mi je ubilo želje po kavi in limonadi pri Azimu. Tako se je začelo spet....jedva sem pripeljala domov. Postelja je bila spet moja najboljša prijateljica, vročina je narasla. Sonce me je čez par ur potegnilo ven, psi morajo lulat. Sprehod je zgledal po prvih korakih dobra odločitev, ki se je na koncu travnika spremenila v na pol pijano stanje in sem se obrnila nazaj.Dobro, da lulata na komando.
Klic zdravnici je bil potreben zaradi izvidov in rezultati niso bili dobri. Ok to mi je bilo jasno da ne bodo in tudi sedaj vem zakaj se mi vrti. Imam strogo ležanje, ker imam močno povišano sedimentacijo. No jutri moram spet v laboratorij, ker mi mora spremljat stanje. Če bo šlo še gor ne bo dobro.....ja itak, kdaj je pa pri meni kaj dobrega ko se začne.
No pa rekla je, da bom začela kašljat, pa da se bo nos zamašil, pa glava me bo bolela.....ma ta moja dohtrca je vještica ker je vse že res.
V vmesnih obdobjih, ko sem kao ok bi vse živo delala, na sredi stopnic me to mine in grem nazaj v posteljo, tako kot sedaj....je že mim spet mi pokajo mehurčki v nosu, v glavi mi razbija, najbolj mi gre pa na jetra to, ker spet ne morem dihat čez nos.