nedelja, 31. avgust 2008

Prvo javljanje s pisarne

Res je, 31.8.2008 sem uradno odprla pisarno in pisarna je čisto prava, saj se javljam z nje. V sredo zvečer pride še zanja stvar, ki pa ni funkcionalno potrebna, ampak paše v pisarno - kavč za Ajšo in Bajko, da ne bosta ne tleh. No saj če bo kdo prišel, bo tut tu sedel, drugače bom pa zložljive stočke kupila ;-). Saj res, da imata vsak svoj tepih, pa vseeno no..
Še ena stvar, ki sem jo predelala je tale predalnik, ki je bil star predalnik, znicane rjave barve. Pa so zidne barve kar lepo prijele na les.Pisalna miza je tudi dobila svoj pisarniški izgledTole pa ni cigansko naselje, ampak naš kup za kosovno odvoz. Tole je slikano, ko so že odpeljali tisti, ki jemljejo robo za prepordajo. No Sima lej, tko je blo. Tko ni blo še nikol. Ko so se fantje pripeljali so rekli samo...vidi robe . Dvakrat so prišli, da so spraznili kup. Brez mojih sončnic bi bil pa žalostno. RAzcvetele so se v vsej svoji lepoti in drugo leto že vem kako bo. Nič ta nizkih ne bom v zemljo dajala, ker je brez veze, samo tavisoke!Nekatere so prav posrečene barve. In končno so čebele prišle, še je upanje, da bo vse ok.Moj javorček se obnavlja, bo pa lepo še kar pokrit, s kmetom sem se pa tudi že zmenila za koruzo, da mu pomagam prvo zimo preživet.Dalije so lepe in počasi se bo končalo njihovo cvetenje, čeprav vsakič ko to rečem spet zacvetijo na novo.Tole je pa ricinus če se ne motim, ima lep plav hmm cvet?Kaj je še bilo med tem ko nisem imela compa....bila sem na tekmi in bil je že prvi letošnji sneg!
Plahutajoči ušeski:
In snegSlikice agilitya so pa tule

Naša najbolj odkrita dejanja so hkrati tudi najbolj (Andre Gide)

Res je, priznam v bistvu se hvali. Ker vse to sem naredila jaz, razen kupa nisem naredila vsega jaz. In tokrat sem enkrat čisto iskreno in upravičena ponosna sama nase. SPloh pa ko sem dvema arhitektoma s tem, ko sta prišla v pisarno zaprla usta. Dokazovanje sebi zato, da mi drugi ne morejo nič očitat ima to prednost, da je potem tebi v tem kar narediš lepše in udobnejše. Tako da ima vsaka stvar vedo dve plati.