ponedeljek, 4. avgust 2008

Finiširanje

Ni slikovnega dokaza, ker so vremenoslovci napovedali dež in sva odnesla tista težka vrata nazaj gor in jih prislonila, da ne bi namočil stvari dež.
Je pa že....mi je zelo žal ,da ne morem pokazat, ker je že skoraj gotovo. Položen je tudi laminat in zgleda prav divje. Danes sem skoraj pustila roke na stenah, ker sem jih še enkrat pobarvala, pa zezala sem se z robovi, ampak je uspelo. Ok rob stropa in stene je težko dobit v ravno vrsto, ker je kriva stena, ampak, naj se vidi, da je home made. No laminat pa...najprej se je brat odločil, da bomo to delali v četrtek. Najbolje pri moških je vse skupaj ignorirat, še prej mu pa kakšno pikro spustit nazaj. In ko sem prišla s kave je tudi on ravno prišel s sprehoda in...a greva tole zdele položit. No pa sva šla. Seveda je sedaj najbolj pomemben in je največ naredil na tem svetu. Dobr, da se je že kot otrok z lego kockami veliko igral, da ima grif za zlaganje kock. Ampak ok, sem preživela skupno delo z bratom. To, da sem mu že prejšnmji teden rekla, da bo treba vrata brusit in je ugotovil, da sem blesava, se je tudi danes izkazalo za res. Jebat ga moški in centimetri, ko gre za milimetre so pa itak mrzli.
Zvečer mi je sosed še ogrodje za mizo pripeljal in eko jutri grem samo še v Hoby po zaključne letve in po dilo za mizo. Ma kot kaže tole bo res fertik do petka. Še barvanje ogrodja in radiatorja, pa kar bo. Nisem bila ziher, da mi bo ratal dokončat za čas dopusta.
Ker ni fotk od pisarne, sta pa dve od naravnih stvari kot sta sonce in luna.
Čas ni zanesljiv zaveznik; nikdar ni mogoče vedeti, za koga dejansko dela. (Alberto MORAVIA)