sreda, 13. avgust 2008

Prokleti motoristi

Malo je manjkalo, pa bi bil en manj, ker bi ga jaz zbila. Kreten se je vozil brez luči. Pa kje imajo pamet. Nimajo je, saj to je razvidno skoraj vsak dan, ko je kakšen manj. Prejšnji vikend sta dva glih tko pametna k ta, obsodila 4 otroke in enega, ki se sploh še rodil ni na življenje brez očeta. Zakaj? Ker je bilo fino se cel dan gont po cesti prilično več kot 150 km/h.
In potem mi na TV-ju govorijo kako bodo policaji poostrili nadzor motoristv. Pa jade, da ne umrem od smeha, kaj bodo poostrili. Že četrt večer se mulci brez pameti izživljajo po Brnčičevi, aja ta cesta itak za policaje ne obstaja, ker tukaj se ne sme ustavljat druge kot domačine.
Res ne maram motoristov in priznam, da dostikrat poženem kri po žilah kateremu, ki je pameten in mu delno zaprem pot. Ko ga je***, pravila veljajo za vse. Če on lahko ogroža mene, potem tut jaz lahko njega. Če je zakon ulice za njih je tut zame. Je pa res, da se vedno umaknem takemu, ki lepo vozi za mano in ki ni pameten, tako kot je bil danes še en k se je po obvoznici peljal brez čelade, mel pa je sončne špegle, ker hitrost seveda ni bila blizu avtocestni omejitvi.
Vsako pomlad si želim, da se jih čim prej čim več ubije, ker naravna selekcija pač naredi svoje. Nimamo več kuge, mamo pa pametne mladce na motorjih. Vse kar upam je le, da si za zadnji pok ne izberejo mojega avta.
Slava jim tupoglavcem, ki se pobijajo po cestah. mladost je norost, če je zraven še motor je pa mladost kratek most do večnosti.