torek, 12. avgust 2008

Kazen

Kazen je vzgojna in danes je nekdo dobil vzgojno. Peljem psici na sprehod in ob cesti leži armaflex v njem pa tri sončnice. Stopim na bremzo in gledam, če je slučajno kje bicikl al pa človek. Zraven je bila koruza in lahko bi si nakradela še koruzo, če si je že rožice nabral/a. No pa ni bilo nikogar in smo šle. Seveda najprej pogledat na poligon koliko jih sploh še je. So, in če so preživele petkovo točo oz. bolje rečeno toče, bodo tudi take kraje.

Kazen za krajo in konec koncev tudi za počitek, ki si ga je privoščil/a na mojem poligonu je ta, da je pravica poskrebla za to, da je izgubil/a armaflex in sončnice v njem. No sončnic se ni dalo rešiti, ker so bile že čisto ovenele, armaflex je pa letel v smetnjak. Dobr, da je bilo tako, ker si res ne želim srečat človeka, ki krade moje rože. Če so zadnjič cigani pohlevno hodili in pospravili za kazen stvari, ko sem čistila okolico, bodo pa tudi ostali. Saj pomislim potem kaj se mi lahko zgodi, samo dokler sem odločna pri tem da je to moje in da nimajo prav nobene pravice to početi mi je čisto vseeno al so cigani, slovenci, čefurji al pa švabi. Ok nemca bi nekaj na pol napizdila v nemščini, ma bi šlo tut brez piva, da ga v nemščini pošljem nekam.

Rožice in vse iz narave je lepo tam kjer raste - v naravi. Zato pustimo naravi naravo!