petek, 8. avgust 2008

Pa je....zadnji

Zbudiš se v sonce, greš na kavo, pa po stol, pa v službo pogledat kaj te čaka in evo je že oblačno. Prideš domov, greš hitro s psi ven, še dobro, da sem šla, ker potem ....potem......je bil dež pa toča, pa dež , pa toča...in tako je bila danes 6x toča velika za lešnik.
Dež je bil tako močan, da sem jedva še lahko rešila pisarno pred nalivm...to je tko, če še ni vrat gor, ker jih barvam.
Ljudje so me malo čudno gledali ker sem tale stol peljala čez pol hale D, samo kaj stric mi je dal poput na razstavni eksponat, pa še šravfat mi ga ni bilo potrebno. Ok malo Podiranja zivov sred BTC-ja in je šel n Punta.
Tudi tole luč se je montiralo, čeprav je na začetku zgledamo da ne bo šlo. ma vse se da, če ne gre pa malo porineš.
Jutri dopoldne bo definitivno konec. Narejeno bo vse ker....v ponedelj grem v službo in odpusta je konec. Zato je bil danes zadnji....dan dopusta.