nedelja, 2. marec 2008

Not padu

A si ti tut not padu.....stavek, ki me vedno nasmeji in ki ga čakam cel film. Ne joči Peter. Po tem filmu je verjetno veliko Petrov dobilo ime, in vsakič ko ga gledam si želim, da če bom imela kdaj fantka da bo tako navihan kot je bil ta Peter. Ogromno spominov se vedno zbudi ob tem filmu. Najprej ta, da smo ga gledali s šolo v Črnuškem kinu, ki ga seveda da več ni. Pa na osnovno šolo, pa na čase, ko smo se podili po travi in bili brez skrbi.

Ampak to se lahko tudi sedaj zgodi, sicer res da samo za par ur, ampak se je. Rabiš le avto in dobro družbo pa prideš v del raja na zemlji, ki ima še čuden ime Draga. Sicer pa vse ne more biti "normalno", ker potem lahko ne verjameš da je to res. Verjeti....najtežja stvar na tem svetu, verjeti samemu sebi in svojemu notranjemu glasu. Počasi si bom začela pisat kaj mi pride na misel v polsnu in kaj od tega se potem res zgodi. Ker nedavno nazaj sem enkrat v sebi razmišljala kako bi bilo fino, da grem tja, točno tako kot sem "videla " v svojih željah se je potem res zgodilo. Še vprašanje za katerega sem vedela, da se bo postavilo je bilo skoraj točno tako kot je bil v tem polsnu. Reakcija na odgovor pa v nulo tak. Kaj dela naš notranji glas, pa se tega ne zavedamo. Nekoč se mi je že dogajalo, da sem sanjala stvari, ki so se mi potem zgodilo in sem se znašla na krajih kjer sem resnično fizično bila prvič, pa vseeno sem vse vedela kje je kaj in .....ja vse se je nekje že zgodilo. In sem se zavestno odločila, da se ničesar ne spomnim več, da ne bom razmišljala, da ne bom poslušala.....samo spet se poslušam in spet se dogajajo stvari.
Ali pa je to tisto....ko si nekaj res močno želiš, razmišljaš samo o tem in sčasoma se ti to tudi uresniči.
Kaj pa vem in če sem poštena me niti ne zanima. Všeč mi je to, da sem postala nazaj spontana. In ko sem spontana sem to jaz.
Pa kaj če se je spet malo pojavil Ne joči Peter v meni. Men je fajn in tistim ki je tudi fajn ob tem naj pač pustijo, da tudi pri njih Peter pride na plan, pa bomo skupaj not padl. Tistim, ki pa to ni všeč pa.....življenje je le eno, živimo ga tako, kot si ga upamo.