torek, 11. marec 2008

Spet se je začelo

Pasja šola......tko kot komaj čakam konec, vedno komaj čakam začetek.
Pa saj ni nič novega, le stopnja je malo višja, pa vseeno so vsi polni pričakovanja in sklepov da bo vse drugače.
Letos imam en ekstrem, ki ga ponavadi nisem imela. Vedno sem imela same mlade tečajnike, lani se je začelo, da sem dobila "partiznake", letos jih je pa kar nekaj. Celo eno skupino sem naredila kjer sem jih dala skupaj. Se mi zdi, da bo to še ena bolj luštnih skupin. Ker vsaj če bo podobno lanskim "partizankam" bo polno smeha in všeč mi je, ko potegnem iz "starcev" ven otroka.

Bolj kot razmišljam in kalkuliram imajo "partizani" že svoje nasledinke v mali šoli. In tudi tam se jih je nabralo toliko, da bo treba nujno skupino delit in nekako bo treba dat partizanke skup. Dve prav tekmujeta katera zmore več......Ma partizani in partizanke so kul, sploh ko začnejo pečt in nosit.
Lanski velikonočni ponedeljek je bil prav naporen. Pa potem jesen, pa ...skoz so imeli ene praznike, da se je jedlo in pilo. Psi so pa, mah kaj važna je družba, pa da se sprostijo, saj psi so tut nekaj ubogal no. Kaj nekaj, prav pridni so bili.

Moje skupine vsaka specifična s svojimi plusi in minusi. Na začetku je vedno luštno, bom delala na tem, da bo luštno skoz.
Pa končno so Črnuče dojele, da imajo pasjo šolo pred nosom, in to dva v enem dnevu....glas se širi, to mi je všeč

Ni mi pa všeč, da imam jutri RD in da mi starši dajejo darila s katerimi mati nima kaj za počet. Pač je imela RD v nedeljo in je vedno kaj viška.
Predvsem pa mi ni jasno kako je užaljena, ko ji rečem da naj mi res ne kupuje daril ki so v obliki kreme za obraz, parfuma, toaletnih vodic, oblek ali česar koli drugega......a mi lahko ne da nič al pa dnar, pa si bom kupila sama tisto kar moja koža prenese ali pa ne draži moj nos. Porkaš no, saj nisem tujec in ve, ma kot kaže ne ve ker ......ma saj ni važno......sem rekla da to ni več moj problem.....

Za vsakega od nas obstaja ena pot: lahko jo je najti, a težko zadržati. (Jaloux)