ponedeljek, 3. marec 2008

Konkurenca

Konkurenca je dobra, ker ljudlje ob njej začnejo razmišljat. Samo hudič je, ko se lahko zgodi tudi to, da ob konkurenci ljudlje postanejo zelo čudni in se obnašajo tako, kot se v normalnih okoliščinah sploh nikoli ne bi.
Je konkurenca res tako stresna situacija, da je potrebno ob njej postati čudak, perverznež, kar nekaj za kar ti je potem žal.
Ja, o moških pišem, ker postanejo v moji družbi če nisem sama čudni. Ma nisem alfa samica, res ne in prosim nočem biti, tako da če je ob meni še en samec lepo prosim ne se obnašat, kot najbolj neumen pubertetni samec, ki mu hormoni stopijo v glavo in se mora dokazovati.
Ostanite to kar ste, naj vas tekmovalnost ne zavede. Ker nekaj si zapomnite, ne glede na to kaj boste delali, izbrala bom tistega, ki mi sede! Ipak sem samica! Ne sedejo pa mi težaki, ker to nobenemu ne! Predvsem pa ne taki, ki nekaj naredijo /delajo, potem jim je pa za to žal. Najprej premisli potem delaj. In predvsem ne delaj drugemu tistega, kar si ne želiš da bo drugi storili tebi.

Vse je mogoče oprostiti, samo ne pomanjkanje srca. Kdor ga nima, naj si ga izmisli.
(DOSSI)