petek, 21. marec 2008

Bajka

21.03.2004 ob 6.35 sem prišla na en čuden svet. Najprej me je prelizal en velik, topel jezik, potem pa so me v roke vzeli ljudje. Dali so me na vago in so reki, da imam 521 g.
Položili so me nazaj, kasneje sem dojela, da je to moja mama in okoli mene so bili še štirje mali knedlji Kmalu sem ugotovila, da se da pri mami jest in pogret dokler ni nastala panika in sta se nam pridružila še dva bratca. In končno je bilo ob pol enajstih vsega konec z našimi prihodi in začeli smo se imeti lepo na tem svetu.
že čez tri dni sem imela 780 g in že takrat sem imela velika ušeska.
Lepo smo rasli in se redili. Mama nas je že kaj kmalu začela vzgajat, ampak prvič nisem bila kriva jaz, ampak Brihta, da sej je mami razjezila. Strah me je bilo pa tako kot da sem jaz tista na katero se jezi.
Ampak sem se že zgodaj naučila, da z lubicami vse umirm.

No ja pa napad iz zasede tut...

Tkole smo se imeli prvič na sprehodu
Moja velika ušesa do bila od nekdaj vsem v napoto.

Ampak je rastla tudi glava in ni bilo več tako smešno

Vedno sem pa za žur, pa če sem pri tem v zraku, al pa mal grozno zgledam.
Vse to sem jaz. BAJKA - pravljica, ki se ti zgodi ob meni.

Vse najboljše moja žaba!