četrtek, 20. marec 2008

Čuden občutek

Mah o tem občutku je že toliko povedanega pa vseeno. In ja, itak da se je spet pokazal za pravega. Samo tokrat je razlika v tem, da mi ni samo tisto ma ja, pač mora biti en kriv, ampak prav tisto haloooo pa kako moraš. Daj malo poglej vase, malo naredi anlizo svojega vedenja potem pa govori to kar govoriš.
Ja me prizadene vsakič ko se to zgodi, seveda da me, konec koncev ves svoj čas vlagam v to. Me pa prizadane toliko bolj kadar je to od človeka k si mu na voljo 24/7, kateremu odgovarjaš na najbolj glupa vprašanja tega sveta, ki se na ven dela najpametnejšega, v bistvu pa ....ma ja saj vem da ljudje, ki že tako nimajo izoblikovanega mnenja za nič kaj šele kaj si od psa želijo in kaj sploh kaj pomeni kakšna stvar podležejo vsakemu, ki govori tisto kar hoče slišat in s tem zakrije svoj neuspeh. Pa ne zaradi metode učenja ampak ker je v tem svetu nekaj zafrknil on - človek.
In tudi že sedaj vem, da se bodo pojavile težave tudi tu kjer je oziroma, da ta pes ne bo to kar si je ona načeloma želela. Pri vsem tem je pa še najhuje to, da to kar je bilo v začetku najbolj pomembno in je ravno zaradi tega hodila k meni je sedaj tisti glavno razlog vsega. Da pa bi kje priznala svoje "grehe" ne, to pa ne.
In to je tisto kar boli. Pa ji drugi, ki imajo več izkušenj lepo povedo, da to ni čisto res kar pravi, pa še vedno isto.
Saj vem da je vedno tako, da na toliko in toliko ljudi se jih vedno določen procent najde ki potem širijo neresnice in celo laži. In tudi to vem, da najbolj boli to takrat, ko to naredi človek, ki ga poznaš že od prej in ki ti je "morli" že od kar je zvedel da se ukvarjaš s tem.
In tudi vem, da sedaj ko grem korak naprej z vsem skupaj sem občutljiva na vsako tako stvar, ker mi konec koncev res ni vseeno. Pa ne zato, ker bi se slabo govorilo o meni ampak ker sem res naredila svoj maksimum, da bi dopovedala osebi, da se mora spremenit. In ob takih stvareh potem vedno najprej sebi očitam lahko bi še to naredila pa nisi.

Pokojni dr. Rugelj je rekel nekje: tisti, ki zaključijo zdravljenje z mojo metodo prestopijo v elito. Niso daleč od elite tudi tisti, ki zaključijo mojo šolo.

In ja priznam pogrešam nekoga, ki bi mu to povedala, pa bi rekel ej nehaj ravno zato kar počneš in ravno zaradi tega in tega te imamo radi in te cenimo.
Ma težko si je biti skoz sam sebi motivator, včasih rabiš samo stavek, dva in greš naprej. In to pogrešam res.