petek, 28. februar 2014

~84~

Dva dni je tepih pustila čisto pri miru, zato sem mislila, da jo je minilo.
Ni je.
Niti eno uro ni bila sama. Pa bi razumela, če bi bila polna energije in nesprehojena. Pred tem smo bile 45 minut na sprehodu, kjer je norela z Bajko in Jaffo.
Lahko, da mi je hotela povedati, da imamo pod tepihom, še en kabel - ki ga je pustila čisto pri miru.
Pa tehniko ima tudi izpopolnjeno. Najprej odmakne vodo, potem pa šele tepih..
Sploh je več ne kregam, ker je dejstvo, da se najbolj intenzivno ukvajramo s psom, takrat, ko ga kregamo. Zato sem jo šla dol iskat, jo pinesla gor - točno je vedela, da je spet vse narobe naredila, ker je spustila lužico že na stopnicah. Celo z priboljškom sem jo nagradila. No za kazen se je morala samo slikat, na kraju zločina.
ZA kosilo in večerjo je imela danes hrano za zobke  - surove vampe. Zvečer me je malo čudno gledala, če res mislim, da mora pojesti tako velik kost, zato sem ji ga zrezala na manjše, ki jih je z užitkom popapcala.