sobota, 8. februar 2014

~64~

Danes je Abi špricala šolo. Pa ni bila ona kriva, ampak njena lastnica. Če imaš za lastnico tršico, se zna zgoditi, da ima kdaj preveč dela in ne more vzeti psa s seboj.
Ker smo bili na drugi lokaciji, je oče ni mogel priti iskat in bi bilo preveč za Abi, če bi bila z mano več ur. Tako je ostala doma. Ker sem bila cel dan odsotna, smo bile skupaj le zjutraj in zvečer na spehodu, vmes sem bila doma le toliko, da sem jo pobožala in rekla živjo. Dobro je imeti ob takih dnevih pomoč družine. Me je bila pa res vesela, ko sem končno prišla domov. Z mano v posteljo, pa crkljat, pa povsod za mano, tudi na wc.
Za današnji dan sem se ji oddolžila tako, da je dobila zvečer izdatno porcijo crkljanja in razvajanje s tem, da je jedla kuhano hrano. Pri hrani smo sedaj tako, da brikete poje, če ji dam kaj zraven. Ampak čez kuhano, ga pa ni. Danes je imela purana, proseno kašo in zelenjavo. Posoda je bila vedno čista na koncu.