sobota, 7. september 2013

Sobote bodo "nore"

Sobote bodo čist pasje. Ko sem prišla danes domov, sem zaprla oči,so mi še vedno psi lavfali pred njimi. Le kako da ne, če jih je bilo pa toliko danes.
Za začetek sem imela le enega, ker sem začela z prevzgojo.
Za njem so prišli učenjaki. Kuža pred njimi je doživel kulturni šok. Prvič je videl toliko kužkov, pa nihče ni zalajal. Ko je prišel do avta je prav zahrkal, ker mu ni bilo nič jasno.
Učenjaki so fantastični. Kaj kmalu nas je začel sonce kar pošteno gret in polarci so kar malo zakuhali. Po takem norenju..ni čudnega :) Ampak jih je pa tko lepo gledat, ker prav nihče nič ne pametnuje, ampak samo norijo.
Šola ni samo norenje, je tudi delo. In danes so se spet izkazali. Držati prostor, tujci pa hodijo čez njih - ne, to ni simpl!
Za njimi so bili mladički. Ker sta nastale dve skupine, bo ta, skupina velikih mladičkov :)
Za njimi so prišli malošolci. Danes smo bili v okrnjeni sestavi, ampak zato ni bilo nič manj veselo.
Pozornost na višku.
Za njimi pa so bili še tamali mladički :)
Za tega argentinčka sem tako žalostna. Fant ima kar resno srčno napako in upam, da mu bomo, tudi z obiskom pasje šole, polepšali njegove dni. Nikakor ne bomo pesimistični, obratno - imeli bomo v spominu, da se ga bo malo čuvalo, nikakor pa ga ne bo to mejevalo pri tem, kar bo želel početi.

Ko sem prišla domov, sem videla Bajkine učke - ma kje si bila in sem šla še z njo na sprehod.
Sem dobila novo igračko, in sem morala hitro z njo ven :)
 Tole je travca na našem poligonu :)
Najlepša šnoflja :)
Za konec dneva sem imela še dva, ki sta v postopku prevzgoje - a tedva sta prišla predno sta postala nevarna.

Če sedaj pogledam nazaj, je bil res lep dan. Naporen, ampak lep.
Škoda, ker se poslavlja lepo, sončno vreme, ker v vlagi in dežju, sobota definitivno ne bo tako lepa.