torek, 24. september 2013

Back in the game

Moje počutje je bolje, pritisk šolski, samo pulz ga pa seka :) Enkrat se bo že umiril, ni vrag da ne.
Počasi sem začela delat in mi je ok.  Ko pridem domov, sem tako kot da bi bila pijana, ampak gre.
Teden pavze je bil dober, ker smo imeli res dober ritem in so se psi v enem tednu ravno malo spočili, kar se je pokazalo kot dobro, saj smo lepo delali. Za druge je bilo pa tudi dobro, samo v uno stran, ki ni luštna. Ko kuža reče - ne bom. To fazo bomo dali čez in bo spet tudi v tej skupini vse tako kot je bilo. V bistvu bo še bolje, ko psu dopoveš, da se pač ne bo zezal s tabo, gredo stvari kot po maslu.
Res je, da je padec grd, sploh ko lepo napredujemo, ampak mora priti do njega. In v bistvu sem prav vesela, da je prišel sedaj, ker imamo še res veliko časa in bodo psi na koncu male šole kot iz škatlice :)