četrtek, 5. september 2013

Cel teden sončka

Teden je res lep, ravno prav toplo je, čeprav me je malo položilo v posteljo. Sama sem si krvia, ker se mi ni dalo v avto in si dati gor pulover. Sedaj spet vem - ko te zebe, ne čaki, da bo konec šole, ampak se pojdi oblečt :)
Sončka izkoriščam tudi za fotkanje, saj ta svetloba sedaj, naredi najlepše fotke.
Ta kuža ima vedno žalosten pogled in bolj kot se trudim manj sreče imam, da bi ga dobila s srečno faco :(. Pa to ne pomeni, da je nesrečen.
Ta punca je čist zaljubljena vame - no, saj meni tudi srček zapoje, ko jo vidim :)
Pridni so že na začetku, čeprav se lastnikom tako ne zdi. Na dobri poti smo, da res dosežemo cilj  - povodce odpret.
Ta punca je pa tko posrečena. Take ignorantske face ima, pa sploh ni taka!
 Ta smrklja ima pa problem - njeno mimiko poznam v nulo, ker imam eno podobno doma :).
Tudi ta skupina je zelo pridna. Saj smo res močno delali, da smo prišli do sem.
Ja, se vidi, da v meni bije nemško srce:) Take face lahko samo nemc dela :).
Ta jesen bo spet pestra. Skupine so odlične, res imam same take tečajnike, ki hodijo v šolo zato, ker si želijo in hočejo delat.
To, da bomo imeli še eno skupino mladičkov, je pa samo potrditev tega, da je delo, ki ga počnem kvalitetno in ljudem razumljivo.
Malo me je v slabo voljo spravila napoved za drug teden, ki napoveduje dež. Ampak, napoved je tudi, da se bo v četrtek zjasnilo, kar pomeni, da bomo v šoli v naravi imeli lepo vreme. To je res tisto, kar si želim. Ker v dežju bomo res okrnjeni.
Ampak to je šele drug teden. V tem tednu, gremo pa samo še višje in bolje naprej.