ponedeljek, 17. junij 2013

Zvočna kopel z gongi

Že od lanskega decembra se z Manco menive, da bova šle. Nekako nama nikoli ni uspelo, ker je vedno ali ena ali pa druga imela kaj.
Tokrat sva vedele že tako zgodaj, da sva lahko zaradi tega kenslale stvari.
Luštno je bilo...samo...ugotovile sva da...je tko k po seksu  - lačen si. Zato sva večer zaključile v kitajcu :)
Če se vrnem nazaj na gonge. lepa izkušnja, ki jo bom definitivno ponovila. Ko se telo prepusti vibracijam je vmes tko prav težko verjetno, da ti neka nevidna sila vleče telo v neko stran. nogo mi je potegnilo v desno, da sem resno pomislila na Manco, ker če jo brcnem jo ubijem. V medenici me je obračajo v desno, da sem vmes prav zavestno dala nogi skupaj, ker sem morala preveri ali sta obe še isto dolgi.
Pogledam Manco ki je tudi neki nemirna in vidiš da se ji nekaj dogaja v možganih ker premika obrvi in pači obraz.
Ok, ko sva bile v kitajcu mi pove, da ji je vrleto nekam roko.
Super, potem nisem spet jaz padla nekam in čutila nekaj, kar drugi ne čutijo.

Nekje vmes sem čutila da se nekaj okoli mene premika in sem odprla oči. Nataša, ki izvaja to kopel se je z gongom sprehajala okoli nas. Zelo dolgo je bila pri nama in ko si čisto blizu gonga res čutiš kako ti vibrira vsak notranji organ. Ko se vse enrkat uskladi imaš občitek lebdenja tko prav malo te dvigne od tal.
Sem pa občudovala svojo drugo sosedo, gospo že v zelo starih letih. Ženska je uro in pol negibno ležala na hrbtu. Vmes sem se prav oddahnila, ko se je pokrila, kar je pomenilo, da je živa.
Z manco sva se stalno neki obračale - bit na hrbtu in še pri miru uro in pol - ne gre. Pa če sem zato stara, naj pa bom :)