sobota, 15. junij 2013

Ko dobiš lep mail

vem, da sem že rekla ampak še enkrat HVALA, da lahko doživljam čas s xxxx  povsem drugače kot sem ga predem sem spoznala tebe.

Tut jaz sem vesela za vsakega izmed njih.
Vikend je bil pasji. V petek smo se šli kopat v Gradiško, danes pa v živalca.
Včeraj nas je bilo res ogromno, toliko, da jih niti nisem uspela preštet.
Legendi!

 Premišljujem koliko takih psov iz zgornjega maila je bilo v petek z nami. Več kot 10. Vsi ti psi so že bili drugje v šoli, torej bi morali biti taki, da bi bil tak sprehod nekaj najbolj običajnega :( Važno je, da imajo pametne lastnike, ki se niso zadovoljiji s tem, da so jim rekli, tak pač je in so želili več. In so tudi dobili.
Seveda so morali vložiti nekaj dela v to...ampak toliko pa spet ne, kot nekateri hočejo prodati. Večina teh psov, je bilo v roku 2 mesecev ok in so lahko med vsemi temi psi.

Po drugi strani pa danes dobim mail, da bi posvojili enega psa, ki je problematičen - beri grize tudi lastnike. A daj..enkrat je bil pri meni, nič niso še naredili, sploh niso še probali, ampak ker jih pač ne bom ujčkala, bodo raje oddali psa. Prav, bolje za psa.

Vroči dnevi so pred nami.
Ne pozabit, da je psom še bolj vroče kot nam, zato omejite sprehode na zjutraj in zvečer.