nedelja, 30. junij 2013

Med tem, ko se moraš učit, vedno narediš tisto, kar ful dolgo odlašaš

Spet se moram učit, kar se mi seveda ne da. Pa ne zato, ker so zunaj lepi dnevi, ali pa zato, ker sem slučajno imela frej vikend. Ne da se mi zato, ker je predmet popolnoma nezanimiv.
Sem pa zato ta vikend naredila zelo veliko stvari, ki jih drugače še ne bi naredila, ker se pač ne mudi.
Ok, v tole sem bila malo delno porinjena, pa vseeno mi ne bi bilo potrebno tega narediti, saj bo to baje, namesto mene, naredil nekdo drug.
A vseeno, prepustiti stvari nekomu ( ki mu za to ne plačam), ni ravno v moji navadi in to je še stvari, ki se je jo bom morala nekoč naučiti - ali pa tudi ne :).
Olajševalna okoliščina je, da nisem pa vsega še naredila sama!
Sem le preverila stanje kako jo in kaj je potrebno zamenjat. Da sem pa to naredila, sem morala pa zadevo razstavit.
Govorim o palisadi, ki je stara že uff let. Bivši sodelavec jo je naredil res vrhunsko. Preparela je guma, kar je glede na to, da je zunaj, logično. In pa zgnila je ena prečka. Ok, spodnja bosanka je res malo načeta, ampak se je ne bo menjalo.

Pod gumo se je nad srednjo prečko zaredila ena golazen, ki sem jo kar hitro, priznam, ubila.
Letvice sem lepo vse odšravfala, to govori o kakovosti dela, da se da po 10 in več letih še vse lepo odšravfat z gadorami in se nič ne matraš.
Edino na kar nisem pomislila, je bil kladivo, ki sem ga potrebovala, da sem šravfe dobila ven. A kladivo je lahko tudi prvi kamen :)
Palisada je pripravljena na barvanje in sestavljanje nazaj.

Material imam doma, lunje v prečkah so navrtane, umetna trava nabavljena. Samo še valjček v barvo in delat.
No, o tem slednjem, lahko pa rečem, da ne vem še, kdo bo to res naredil.