nedelja, 6. januar 2013

Uspešen vikend

Vikendi so pri meni čisto pasji. Ta je bil tokrat le na pol. Sobota je bila moja, čeprav bo nekoč del tega, kar sem se tam učila, bilo povezano s psi. Tudi osnovni namen je bil ta, da bom lahko to delala s psi. Ob Bajki sem prišla v stik tudi z reikijem, ki me je navdušil. No, navdušila me je Jana, ki mi ga je tako lepo predstavila in predvsem zato, ker je res pomagala in še pomaga Bajki.
Že ko se je Bajki zgodilo to kar se ji je, mi je še bolj naglas v meni nekaj govorilo, da hočem nekaj več. In tako kot vse je odgovor prišel sam od sebe in me pripeljal v svet reikija, ki ga od večraj znam uporabljati tudi sama. In moram priznat, da je občutek, da lahko gre preko tebe energija na drugega, nekaj neopisljivega.
Že od kar sem bila pri Jani in sva začele delati na meni, so se določene stvari začele spreminjat in so sedaj res kar same od sebe boljše. No verjamem, da ne čisto same od sebe, ampak da sem pripomogla k temu, da so se tako obrnile. Škoda mi je le, da nimam toliko časa za vse, kolikor bi ga rada imela. Ampak vse mi je odmerjeno toliko, kolikor rabim. Mi je pa všeč in predvsem se odlično počutim, to je pa najpomembnejše, saj s tem največ naredim za druge.
Nedelja je bila pasja, pa še sončna. Kaj si človek lahko drugega želi.
Zaenrkat še najmlajši mladički v Bajki ;)
Malošolci
Taveliki mladički
Lepa nedelja, je za mano.
Teden se končuje in čisto zares se tudi zame začne novo leto. V tem tednu sem ga še bolj tipala, sedaj pa na polno, že jutri.
Vesela sem, da bo en kuža začel s prevzgojo, vem in verjamem da nam bo skupaj lepo in da se bomo imeli fino.
Jutri tudi avto dobi končno obliko, jo že komaj čakam.
Sedaj pa samo še lahko noč vsem skupaj.