nedelja, 13. januar 2013

Navzkrižje interesov

Priznam in to sem že večkrat povedala, da sem nad faksom razočarana.
Tokrat, pa me je prfoks presenetil in odlično predava, je stalno aktiven, se celo vtikuje v timsko delo, kar se do sedaj ni še nihče.
Ima pa takoooooooooooooooo določasno literaturo, da se mi kar meša zraven. Spomin mi je potegnil ene 15 al pa še več let nazaj, ko sem bil že v štartu falirana FDV-jevka. Polno enih teorij in praks....in evo, točno to imam kle.
A predmet je tak, da me res zanima, da sem si ga izbrala kot izbirnega, ker točno to rabim. Ko poslušam predavatelja dobim to, kar rabim, ko moram prebrati literaturo, pa crknem, ker se mi pokaže slika iz FDV- ja, ko sem raje rekla to ni zame in šla.
Sedaj pa je to zame in požiram njegova predavanja - nažalost ima samo dva.
Prebijanje čez teorijo, ko se da na osnovi prakse tako lepo in jasno vse razložit....to pa res ubija.

Grem spet nazaj v teorijo in prakso - pod prakso sem vedno razumela praktične primere....no jih še nisem našla v literaturi, tko da mi ni čisto jasno kaj za vraga so mislili s tem v naslovu, ko so zraven teorije dali tudi prakso....