četrtek, 31. januar 2013

Pol diplome mam narejene

Si moram čestitat, v bistvu sem že na pol diplomirala. Do koneca drugega letnika imam še 2 izpita in ker sem naredila še izbirni predmet za diplomo imam narejeno že pol diplome.
Če bi bila v času z realnim stanjem v naši vladi, se že lahko začnem predstavljat kot ....no, zdaj pa imam. Pojma nimam kašen naziv bom imela.
Ja nič, mogoče bom šla pa res še magisterj narest, da bom vsaj vedela kaj napišem kje okoli svojega imena :)))
Kot za veliki finale današnjega lepega dne, se je predavanje končalo s stavkom:
Včeraj sem bil pameten in sem spreminjal svet. Danes sem moder in spreminjam sebe.

Se spreminjam, itak da se. Vsak dan, po malem. 
Tako vsak dan po malem uporabljam reiki in vsak dan vidim, kako se res stvari dogajajo.
Pustimo filozoforanje o moči misli in vsem tem.
Govorim o čisto dokazljivih dejstvih. Že pri Slashu sem, ko si je raniral blazinice naredila takoj tretma in rana je bila že naslednji sprehod ok.
Isto sedaj pri Titu, sneg je zjutraj ravno toliko pomrznjen, da zareže v blazinice. Predvidevam, da oba nista tega vajena, zato sta bila takoj krvava ob teku. Ker Bajka isto tko nori, pa ni nič. Primerjam to  s soljo. Bajka bi takoj občutila, ker je ni navajena, tedva sta pa jo, ker morata hoditi po njej.
No, kakor koli, Titko tudi dobiva reiki terapije in se mu ranice takoj zacelijo.
Pr Bajki, no zaradi nje sem tudi začela s tem, sem pa uspela tur, ki bi se moral še malo napolnit, lepo brez gnojenja ali vnetja zapreti.
Nisem še čisto ziher, da mi res tko gre. Amapk mi, ker dokazi kažejo to. 

Lepo je biti tudi na tej strani, ko vidiš kako lahko spreminjaš in kako se spreminja.