sreda, 9. januar 2013

Ljubljana je še v lučkah

Danes je bil spet tak lep pasji dan. Zjutraj sem bila že ob 8!!!! na poligonu. Tisti, ki me poznate veste zakaj vsi ti klicaji.
Dobr, da mi kuhajo kavo še predno stopim iz avta, da jo dobim takoj v žilo, ko pridem ponjo v lokal. Ja, brez kave pa res ne vem kako bi.
Zopet je en kuža na prevzgoji. Spet bom imela eno lepo in že sedaj vem, da uspešno prevzgojo. Jaz imam res preveč rada živali in ker je tokrat še nemc, mu prav vidim v dušo kako me nekam pošilja, ko mu težim. No ne njemu, amapk vodnici. Včasih se mu v sebi prav nasmejem in si mislim, mulc, ne boš z mano manipuliral.
Dan sem končala s kuhančkom in odličnimi domačimi piškoti. Pasji sprehod v mesto s samo 15-timi psi je res neprecenljivo.
No, dan čisto zares zaključujem v naslednjem dnevu. Sem morala še 2 seminarski napisat in priznam, da tokrat pa še skoraj sama sebe ne razumem, ker pišem tako učeno, samo da bo pozitivno. Res je, ko se zabašeš s preveč stvarmi naenkrat, priznam je faks zadnja stvar.
Pač moram najprej za svoj posel delat, potem pa vse ostalo. Faks mi je hobi, za njih je pa čas ob prostem času, ki ga pa zadnje dni nimam nič. Si ga sicer vzamem, ker si moram vzeti čas za faks. A to je na minus spanja, ki ga pa tudi nujno rabim.
Sem že vedela, zakaj sem si jutri stranko naročila ob pol 12 :)