četrtek, 15. november 2012

Zalavfalo je

Ja, sem indivdualist, grizem, brcam, trgam....vse kar je treba, da pridem do zastavlejnega cilja, sploh če verjamem vanj. Če sem še 3 tedne nazaj bila na tem, da rečem dost, sem potem prišla v fazo, ko sem rekla - ne, Alenka se ne da. Ne tako na hitro in zlahka. Ne bo mi eno nesposobno okolje reklo, da jaz nisem sposobna.
Jok brate, odpade.
To, da so ljudje lahko ovce - v smislu, da se pustijo vodilt, itak vem. Ampak da so taki, da se znajo prostituriat zato, ker nimajo svojega jaza in hrbtenice, pa nisem pričkaovala, da bom dobila med odraslimi ljudmi, ki bodo kmalu imeli visoko izobrazbo. Da se ne zavedajo, da če so nekaj plačali, morajo to tudi dobit. 
Takoj to prenesem na svoj posel. Plačajo me, raje ne bom napisala koliko na uro, ampak nekateri za ta drobiž od mene zahtevajo 24/7 dosegljivost, odgovore na vsa vprašanja, nasmejanost, razumevanje....mamo, ata, ljubico, pa še kurbo.
Tukaj, ko so plačali veliko več kot plačajo mene, pa dobijo nič od obljubljenjega, ko se jih nekaj zbuni, dobijo drobtinco in vsi lezelo v rit in se zahvaljujeno za njo.
Halo ljudje, a se boste ob reševanju firm, za kar se šolate tut tko delal? A boste najemal prostitutke, da bodo namesto vas lezle ljudem v rit - parodn, oni njim, ker vi tut tega ne znate.
Prav kozla se mi ob takem folku, in to je prihodnost našiš manegarjev.
Groza.
Hvala bogu, sem našla par ljudi, ki mislijo tako kot jaz in še obstaja upanje, ker so si upali povedati svoje. Res je, da smo vsi, ki smo povedali svoje, na svojem. Torej vemo kako se biznis dela in kako se tem stvarem streže.
Včeraj sem dokončno rekla, da ne bom ovca, pa sem na začetku še hotela bit, da pridem na izi way čez tole. Pa ni šlo, enostavno ne morem igrati nekaj, zato, da bom imela dipomo. Jaz sem šla študirat zato, da bom pridobljena znanja lahko vključila v moj posel. Ne zato, da bom rekla, da sem uni. dipl...saj sploh ne vem kaj bom :))))
In sem se izločla iz tega. V svoj tim sem povabila ljudi, ki imajo ista načela kot jaz. In glej ga zlomka, kar naenrkat sem lahko timski človek in delujem. Ok res je, da sem vodja tima, ampak prepuščam stvari tudi drugim, predvsem pa smo postavili komunikacijo, ki poteka in že skoraj bi rabili mediatorja, ki bi vodil sestanke. To je to, ko ideje bruhajo, ne pa ko čakaš, da kdo kaj napiše in vmes zaspiš.
Eko tko nekako sem si zamišljala svoj študij, predno sem se vpisala.

Kako že pravijo tisti, ki hodijo k meni. Je samo moja pot, lahko je ne upoštevate, ampak na koncu itak vse poti spet vodijo k meni.