ponedeljek, 5. november 2012

Če jim začetek ne štima, me je res strah konca

Moj faks se je čisto res začel. Če sem bila v začetnem uvodnem tednu prilično razpizdena, ker sem lahko le gledala v nedelujoče stvari, ki so po mojem "prijaznem" mailu začele čudežno v ponedeljek delovati, sem sedaj, ko je za mano že prvi teden resnega študija še bolj razpičkena in se resno sprašujem, kaj za vraga mi je tega treba.
Že dvakrat bi morali imeti predvanja, pa so jim tehnično zatajila. Ok, razumem da prvič, ampak da se to stalno ponavlja, tega pa ne.
Najlepše od tega pa je, ko ti naslednji dan pošljejo prijazno elektronsko pisemce kjer se ti zahvaljujo za obisk webinarja in upajo, da sem uživala v njem.
Malo čuden smisel za humor imajo ali je pa to kakšna invotivna pogruntavščina, katero mi še ne razumemo.