torek, 6. november 2012

Amis seka v negativo, seveda!

Že od kar sem šla na njih je isto sranje. Dela, ne dela. Kličeš, pravijo da ni nič. Nekaj poštimajo, pa spet ne dela.
Premik se je zgodil prejšnji teden, ko je celo en fant rekel, da je kot kaže na modemu težava in so mi ga zamenjali. Celo dostavo na dom sem imela in serviserja, ki je to naredil.

Zadnje čase se itak počutim ob Amisu, kot ob prvem seksu z novim tipom. Nikoli ne veš ali boš popedenan tko k je treba ali pa boš še samo razočaran domov.
In točno tko je pri njih. Zaenkrat jim še ni ratalo ugotovit kje je problem. Ok modem so zamenjal, smo imeli še cel teater, da smo zrihtal TV. Pa zlomka, naslendji dan isto sranje. Dobim prijaten sms, da je kompleksnejša težava in da jo bo telekom rešil. Super, naslednij dan sms, da naj pokličem na tehniko, klic je zastonj - JA MOJ ČAS PA NE!!!
No in tehnik ves vesel, da so vse zrihta, a le do naslednjega dne......in tako sem se znašala v začaranem krogu slabega seksa....