petek, 2. november 2012

Abra kadabra

To reče vsak čarovnik, predno zajček skoči iz klobuka.
Pa a vemo kaj to pomeni?

Danes sem zvedela in ni je postalo blazno všeč. Pomeni: Ko govorim, ustvarjam!

Saj če gledam s stališča čarovnika, je res. Ko govori, čara.

Če gledam s stališča človeka: ko govoriš, ustvarjaš. Nove misli, poglede, želje, ideje.

Res je to. Samo klinc, če govorijo samo neunosti? Je to to, kar ustvarjajo?
Danes sem poslušala samo malo politična soočenja. Men je zlo žal, ampak g.predsednika ne morem poslušat. Njegova melodija govora je tako grozna, kot bi poslušal opero, kjer vsi fušajo in so izven takta.
Zvera ne morem gledat, ker ga me je strah. Dobesedeno. Moja kolegica, ki je latino stručko, me bo popravila, amapak, oprostite, tole je čisto res:
nomen est omen »ime je znamenje« Ime ima pomen.               
Pahor mi je všeč, ker je  priznal napako/ ke in jih hoče popravit.

Vedno pravim, da ima človek pravico kaj zafrknit. Njegova dolžnost pa je, da to tudi popravi. In dala mu bom možnost, da pokaže ali lahko kaj popravi, ker ne vem če se da še bolj uničit, kot je že uničeno.
errare humanum est »motiti se je človeško« Iz: Seneca. Celoten citat je »errare humanum est perseverare diabolicum«, »motiti se je človeško; vztrajati je hudičevo«