četrtek, 26. julij 2012

Pripravljam se na dopust

Letos si bom po dolgem času privoščila dopust. Tak, da ne bom doma in da ne bom dosegljiva. Malo me je bilo na začetku strah, kako bo to vplivalo na tečajnike, saj so navajeni, da sem vedno na razpolago. Vesela sem bila in zaradi njih sem se toliko lažje odločila, ker so vsi razumeli, da rabim dopust. Saj ne, da sem se najdela tega dela, daleč od tega. Samo moram si razpihat glavo in it v nepasji svet.
Delno je k temu pripomogla tudi odločitev o nadaljnem študiju, saj se moram pred oktobrom, ko bom spet študentka odklopit in spočit.
Zadnji teden sem skoraj že kot na dopustu. Imam samo še eno skupino, kar je glede na še ne mesec nazaj isto, kot da ne bi imela nič.
Poligon sameva in so ga osvojile srnice in zajčki . Kar naj, srnica ima dva mladička, naj se imata lepo in naj rasteta.
Namesto kužkov bodo sedaj na njem gobice
Vseeno se bo pokosil, da bo lepo in da se bo lahko kdo od tečajnikov ustavil tam.Bajka je itak vsak dan tam in rabi tudi ona pokošeno, da hitreje najde storž.

Zvečer sva se z Bajko ravno vračale z dolgega sprehoda - tudi to je prednost ne imeti tečajev, da gre Bajka na daljši sprehod z mano - in ko sva prišle do poligona, sem videla,da imave obisk.
Eli se je prišla odpočit, lastnik pa na en čik. Zato imamo kotiček za upokojence, da se pridejo usest in spočit:)
Prav vesela sem ju bila, Bajka na začetku mali manj. Te njene palčke... Ampak sta se potem razigrale in norele. Tut Eli teče, tega na poligonu nismo videli velikokrat.
Midva sva lepo poklepetala. Ma saj v bistvu kar malo pogrešam vse te ljudi. V tako kratek času se lahko zgodi tako veliko stvari.