ponedeljek, 9. julij 2012

Če si zaposlen v pasji šoli, ne moreš hujšat

Saj ne, da hujašam. Ampak pazim pa kaj pojem. Ampak v službi kjer sem zaposlena tega ne morem počet.
Prej tega nisem mogla, ker sem živela od junka in čudne hrane v okrepčevalnicah in menzah, sedaj pa tega ne morem ker ....mi tečajniki ne pustijo, da zdravo jem.
Enostavno jim ne morem reci ne, ker odrečt se hrani, ki jo spečejo celo na tvojem poligonu ni samo greh, ampak tudi izredno nekulturno in nesramno do ljudi, ki so to hrano kupili in pripravili. Če se greha lahko pri spovedi znebim, se slabe volje in razočaranja tečajnikov ne rešim nikoli. Zato....
Ko pridem na poligon in vidim to sliko........
rečem le, k vragu principi in začnem jest!
Da pa si hrano zaslužimo, je prej še vedno žur. In danes je bil moker:)
Smejala sem se, ko sem obdelovala slike. Vsi so tako nežno lovili danešnje balone. S prav posebno previdnostjo in nežnostjo, pa da ne pozabim...na koncu hvaležnostjo......da ne počijo.
Kaj je najlepše pri pikniku - da je piknik res piknik in ne pasji žur.