sreda, 4. julij 2012

Imam najboljše sosede

Včeraj sem pri sosedi na vrtu videla veliko bučo in najprej mi je misel šla...u delala bo bučin štrudl. Ta moja soseda peče najboljšo potico, pa vanilijeve rogljičke, pa štrudl, pa ....ma kar koli speče, je odlično. Zvečer jo srečam pred poligonom in nisem mogla, da ne bi vprašala ali bo pekla štrudl. In....danes sem dobila še topl štrudl. Ma zlata je res.
Dan mi je polepšala sosedica, ki mi je že dopoldne povedala, da pride domov, kul, pivo dam v hladilnik, in ne gine mi ura do dve prijetnega čveka. Ma res je bil, tisti pravi odkriti babji čvek, po katerem je vse drugače in sploh ne veš, kako je bilo lahko še dve uri nazaj vse čisto drugače:) Ma res uživam v teh najinih čvekih. K je po vse jasno in kul. Danes sva lepo spile še vsaka eno pivo, potem pa..ma ne vem, če pijem iz svojega kozarca se ob njej sploh ne počutim dobr, ker sva celo življenje pile iz enega. Pa sva spile še enega skup.
Ko sva že hotele bit pridne - ampak midve, sva res bile skoz pridne in iti od desetih domov, naju je sosed povabil še na enega. Ma ne moreš reci ne. Pa smo še tam posedeli in se imeli luštno.

Ko si dovoliš, da te čas stalno ne preganja in ko si vzameš nekaj časa zase, vidiš, da je življenje čisto lepo in da si ga v tem nenehnem hitenju sami čisto preveč kompliciramo.
Tega stavka ne smete uprabiti vsi vi, ki čakate, da bom imela čas za kavo!!!! :)))))