nedelja, 18. september 2011

Zagovor diplome

V ponedeljek imam zagovor diplome in danes je bil zadnji dan, da pripravim vse materiale, ki jih bom pri zagovoru uporabila.
Kot pa je bilo zadnje dve leti že rutina, se  nisem mogla spravit delat, predno nisem vsega pospravila.
Danes me je recimo motil prah pod posteljo in to tako močno, da sem morala prav vse odmaknit in narediti malo pred osmo zvečer generalno čiščenje sobe.
Saj nimam čisto nič proti, res veliko lažje diham sedaj. Samo...a res ne gre intelektualno delo iz mene predno ne naredim nekaj fizičnega.
To, da gremo na ta dolg sprehod ne šteje, to da delam čez dan tudi ne. Takrat, ko se že vsedem za mizo, takrat me prime in moram.

V bistvu sem imela zadnje dve leti vsaj enkrat na mesec vse pospravleno. To je tudi ena stvar, ki jo bom pogrešala. Ne pospravljanje, ampak pospravljanje v efektu, ki je bilo vedno narejeno hitro in kvalitetno.