četrtek, 29. september 2011

Ikea in pasji sprehod

Dan preživet v tako opevani Ikei me je razočaral. Saj nisem pričakovala ne vem kaj, ampak to kar sem videla, me ni navdušilo tako, da bi padla na rit. Ok, drobnarije, ti res dajo mislit, kako bi lahko izkoristil prostor. Razočarna sem bila nad ponudbo kozarcev in šalic za v kuhinjo, tukaj sem pa res pričakovala več in bila razočarana. Tudi posteljnina ....ne vem kaj sem pričakovala, ampak ni, ni bilo to to, da bi bila navdušena.
Predvsem pa....ukinili so pasji oddelek - italija, pa saj imate pse.
V ikei sem srečala 5 psov. Vsi so bili pridni. Manjši so v vozičku, veliki pa dobijo nagobčnik.
Razen en so bili vsi pridni.
Pozno popoldne pa smo preživeli v mestu. Danes ni slikic, smo bili pa spet atrakcija za ljudi.
Se pa bojim, da določeni ljudje ne razumejo kaj je smisel skupnih sprehodov. Samo....to je vprašanje kako človek dojema okolje, kako se obnaša na splošno in kašen človek je. Spreminjat človeka je nemogoče, sploh če ne vidi smisla in če je navajem za vse rečt, prav, pol pa grem.