sreda, 7. september 2011

Ne more na evropski razstavi zmagat tak nemc!

Ja, moja pasma je Nemški ovčar in pika. Spoštujem ga zaradi tega kar nemški ovčar je. Mi gre pa močno na jetra in ne prenesem tega, da ga tako načrtno uničujejo. Saj vse lepo in prav. Vsak pes je lep, vsak pes je za svojega lastnika najlešpi.
Na razstavi , sploh pa če je to evropska rastava pa naj zmaga TIPIČEN nemški ovčar. No, pa smo tam, kaj je tipično. Zame osebno je tipičen nemc še vedno: pšenično rjav s črnim plaščem. Kar pomeni, da je črn in da njegov plašč sega do tja kjer mora bit, ne pa da je nek zametek črne črte na hrbtu. Pšenično rjav tudi vemo kaj je. Barva lepe pšenice, ne posušene in presušene, ali na pol gnite.
Standard pravi da je nemc tudi siv in črn - halo, da ne bo kdo mislil, da to ni nemc. Je, ampak deloven nemc!

Mislim, da mi vzreditelj Nerota Zlatoličina ne bo zameril, če uporabim njegovega psa:
To je barvno zame tipičen nemc. Ok meni osebno bi bil  čisto pravi, če bi hrbtna linija malo manj padala. Ampak barvo je pa to, kar mora bit!
Tudi njegova glava, je to, kar si predstavljam kot nemca.
vir: http://www.mojalbum.com/zlatolicna/nero-zlatolicni

Potem pa se zgodi evropska razstava in Dušan objavi, da je bil Nero drugi. Vsaka čast, me prav znama kakšna "žvav" je potem zmagu. ....in....pokaže zmagovalca. 


Prosim.... kaj se gremo, a je klasičen al je siv? Tole je sklopucalo od nemca. In tak nemc je žalitev za pasmo. S vsem spoštovanjem do lastnika, ampak vaša psica je čisto lepa za vas, za predstavinka nemškega ovčarja, ki bi moral biti najlepši v evropi letos pa....zame osebno kriminal.
Siva je tole:
vir:http://www.mojpes.net/forum/index.php/topic,4658.0.html
Klasičen je pa Nero.
Tole vmes je pa...nekaj med tema dvema. Nikakor pa ne more biti najlepši evropski nemški ovčar, ker je to razvrednotenje lepote nemškega ovčarja!

Dajmo pogledat nemške ovčarje po tipu barve in oblike in naj se vsak sam odloči ali je to zanj najleši ovčar. Stojim za svojimi besedami in mi je žal če sem koga užalila. Ampak meni je ta psica čisto lepa in fina, samo tipični predstavik nemca, ki bi celo zmagal na razstavi, kaj šele na evropski razstavi pa ni!

Opis nemških ovčarjev.  Vir: http://www.nwk9.com/type_comparison.htm
























































































aaklgja art