nedelja, 25. september 2011

Pasja nedelja

Dopoldanski sprehod v Arboretum je bil lep začetek sončne nedelje. Sicer je res, da sem štarala v melgi, a bolj ko sem se bližala cilju, lepše je sijalo sonce.
Kar lepa druščina smo bili.
Majhni, srednji veliki, vse sorte psov nas je bilo.
Ljudlje me sprašujejo zakaj hodimo tako na sprehode. Zato, ker je luštno in zato, ker je to tako za pse, kot za lastnike doživetje. Videti toliko psov, ki lepo hodijo en zraven drugega je lepo. Videti lastnike kako ponosno hodijo z njimi, pa še lepše.
Arboretum me vedno očara s temi lesenimi klopmi, ki res pašejo sem. Prostoru dajo tako pravljčno obliko.
Potočki so pa itak nad vse

Ko sem prišla domov, sem šla še na sprehod z Ajško in Bajko.

Zvečer smo imeli še snifačke.
Kaj je lepšega kot preživeti dan s psi?