torek, 20. september 2011

Utrujena

Prišlo je za mano, dejstvo da je. 2 leti biti "na vrvici" ni kar tako. 2 leti sem vzporedno delala 2 službi in še študirala. Zadnji dve leti je bilo pomoje da najbolj stresno obdobje mojega življenja. Ne zaradi faksa, daleč od tega. V službi so se dogajale spremembe, najprej zezanje s čakanjem, potem samo čakanje in prihod nazaj, ko se je že v naprej vedelo, da nimajo kaj početi z mano. Oz. tisto kar so imeli namen, so vedeli, da ne bom počela.
Tako sem najprej pustila službo, sedaj pa še diplomirala.
In danes se počutim utrujeno. Prav nič me ne boli, v bistvu sem ok. Samo nič pa tudi ne morem. Sem prazno utrujena.
Stanje se bo seveda hitro izboljšalo, se že izboljšuje, čutim da se mi nazaj plazi energija.

Je pa vsekakor dober občutek, ko je vse to za tabo.
Mogoče bom zaradi te izkušnje postala še bolj "zajebana", ko mi bodo študentje jamrali, da niso imeli časa vadit, ker so se učili. Ja, tudi jaz sem se, pa sem bila vseeno vsak dan v službi in popoldne na poligonu.