sreda, 6. julij 2011

Tečna sem

Boli me rama in to tako, da sem šla k zdravniku. Ko roke ne moreš več normalno dvignit, ko odpove konjska mast, potem je čaz za zdravnika. No pa sem šla. Naletela sem na dr. Slano, ki je že v pokoju,  vseeno  pa preko pogodbe dela občasno po 4 ure. Prijetno sva se zaklepetale - vem, za tiste, ki so bili vzunaj ni bilo prav nič prijetnega. Govorile sva o vsem drugem kot o zdravju in rami. Ko dosežeš duševno ravnovesje, se zaveš tudi ostailh stvari. In dejstvo je, da ko telo očistiš stresa, pokaže kaj ga sploh boli. Tale moja rama, me je že večrkat bolela, pa sem to bolečino zatuškala s tableti in mastjo.
Zdravnica mi je dala napotnico za ultra zvok mehkih tkiv, ker sumi na vnetje tkiv. Ja, tudi jaz, ker ko se ogreje, je ok. No zakaj naslov, da sem tečna. Boljši bi bil, da sem jezna, ker samo ena zdravnica to počne in le ta je na dopustu do 10.8. Ne morem verjet, da v celi Ljubljani to počne samo en človek. In kaj če se mu kaj zgodi?

Tečna sem pa zato, ke se je danes zgodila prva krja na poligonu in sicer so tečajnici iz avta ukradi torbico. Ja vem, neprevidnost, a vseeno. Tulil je alarm, a ni odreagirala takoj saj nihče ni pomisli, da moramo odragirat. Tečna sem, ker mi gre na jetra folk, ki to počne. Da nimaš nikjer več miru in da nikjer več ne moreš nečesa početi v miru. Ok, pozimi čistim okolico - grmovja, da bomo čim bolj vidni. Samo...čistine vseeno ne morem naredit. Za varnost bomo poskrbeli kolikor se le da. Tečna sem pa vseeno lahko. Me ima, da bi koga kam butnila in naj spustila kakšnega agresivnega psa.