četrtek, 28. julij 2011

Finiširam

Ura je prava za moje intelektualno delo. Vedno sem bila nočni človek in upam, da bom sedaj, ko mi zjutraj ni treba več vstati ob nemogočih urah, tudi tako ostalo. Ampak nočni človek sem samo takrat, ko moram kaj intelektualnega narediti. Da bi kaj napisala čez dan, da bi se učila čez dan, da bi kaj prebrala čez dan....to pri meni ne gre. Ni prave klime, zato pač delam takrat, ko mi paše.

In te teden je teden pisanja diplome. Malo je drek, ker jo pišeš prvič in upam, da na tej stopnji tudi zadnjič. Saj točno ne vem koliko dolgo in na širko naj pišem. Zaenkrat ima še delovni naslov demo. Je pa že demo 1 verzija in pomožni fajli, tako da se dela in je že nekaj videti.
Današnji dan mi je všeč za tisti glavni, raziskovalni del naloge. Saj je že vse narejeno, vse analizirano v številkah in grafih. Samo še to je potrebno prenesti na papir in potem bo glavni del narejen.
Ob 23 sem spila kavo, natočila  ta velik kozarec gazirane pijače, ki me prijeto požgačka in prebudi, ko jo popijem požirek ali dva.
Današnja noč je noč za ustvarjanje. Preoblekla sem se v najbolj komot cunjem, da me nič ne ovira pri tem. Le muho sem nekje dobila v sobo in mi prekine misli, ki jih imam.
Zelo mi je žal, ampak bo padla zelo kmalu ne za svobodo, ampak za diplomo. Tako pač je, brez žrtev je težko napredovati. Upam, da bo muha edina žrtev moje diplome.
Grem, prsti so se mu ogreli, misli skoncentrirale, kava prijema. Samo še muho fentam, ker me moti pri vsem.