četrtek, 14. julij 2011

Nimam več izgovorov - v bistvu so šele nastali

Vzela sem si dopust do 30.6, ko nisem delala nič, le uživala v odpovednem roku. Jutri bo že 15.7, pa še kar ne delam nič, ampak uživam v odpovednem roku. Da ne bo pomote, saj delam vsak dan, le za šolo ne naredim nič. Vsak dan sem našla kaj novega, vsak dan se naredila nekaj tretjega. Le tistega ne, kar bi morala.
Polna luna je, mogoče sem se prepustila naravi in sem se filala z energijo. Danes je dosegla višek.
Luna je dosegla višek, jaz pa tut.
Nimam več izgovorov. Danes sem si kupila še nov stol. Pravi pisarniški stol, z vsemi nastavitvami in ne vem še čim. Sedaj se lahko vsedem za mizo in začnem pisati.
Samo, kupila sem tudi plastifikator...kolk fino, sem že nekaj naredila in me ima, da bi še kaj. Ampak ne smem. Najprej moram odplačati stare grehe, potem pa naprej.
No nekaj moram še prej naredit, ampak ok, to je tut pomembno in ne more čakati.
Še mal, pa ne bom več v odpovednem roku, res sem ga izkoristila do konca ;)