nedelja, 3. julij 2011

Horskop seka!

Mesečni horoskop - Ribi

julij 2011
Pred vami je čudovit mesec, v katerem bo poudarek predvsem na čustvih. Že prvega v mesecu, ko bo nastopil Mlaj, boste začutili prve spremembe. Najverjetneje boste začeli z novim obdobjem na osebnostnem področju. Srečo boste uživali v miru, zadovoljni boste sami s seboj, kar se bo pozitivno odrazilo tudi na ostalih področjih. Pomembne spremembe se vam obetajo tako na poslovnem kot na finančnem področju. Končno boste želi sadove, saj ste v zadnjem času vložili veliko truda in odpovedovanja. Če ne prej, se vsaj za konec meseca odpravite na dopust, ki ga nujno potrebujete. Dokončajte z vsemi obveznosti, ki jih imate v službi in se odpravite novim dogodivščinam naproti.
Vir: 

Tale horoskop pa seka! V nulo!
Pa začnimo:
Pomembne spremembe se vam obetajo tako na poslovnem kot na finančnem področju. Seveda da se mi. 15-tega dobim svojo zadnjo plačo na železnicah. Ok, naslednja bo samo za 4 dni, tako da lahko rečem, da bo to zadnja. Torej, horoskop ima prav. Obetajo se mi spremembe. Na poslovnem in tudi finančnem.
Če ne prej, se vsaj za konec meseca odpravite na dopust, ki ga nujno potrebujete. Sem že na dopustu in to sem mi pozna. Sem sproščena in delam to, kar želim.
Dokončajte z vsemi obveznosti, ki jih imate v službi in se odpravite novim dogodivščinam naproti.
Razen tega, da rabim še uradni papir, sem že končala. No, zadnji dan bom prišla in dala ljudem za kavo. To bo moj poslovilc. Al pa tut ne, klinc jih gleda!
Novim dogodivščinam naproti - sem že tam, že hodim :)
In za konec: Končno boste želi sadove, saj ste v zadnjem času vložili veliko truda in odpovedovanja

Tako je, končno bom žela to, kar sem sadila svojih 15 let. No, to ne pomeni, da je že čas žetve. Ne, le začelo se bo kolobarjenje.

Jutri, jutri grem še nekaj narediti. Žal mi vsekakor ne bo, saj je dejstvo, da ti je življenje določeno ob rojstvu. Jutri grem pogledat, kaj mi je namenilo. Me že prav firbec matra, kaj bom zvedela o sebi.
Jah, kaj novega mislim da ne, lahko bom le bolj pozorna na kakšne stvari in - seveda, če ne bom pozabila - upoštevala, kjer moram kdaj bit ;)
Od jutri bo vse drugač, to že danes vem!
Že danes zdele si pojem: