petek, 13. maj 2011

Zadnje predavanje

Kako prosim? Zadnje predavanje? Zadnje????
Ja, jutri imam zadnje predavnanje. Najprej izpit in potem predavanje.
Kar konec je. Samo še izpita, diploma in konec.
Če bi mi nekdo 2 leti nazaj ob tem času rekel, da bom 13.5.2011 razmišljala o tem, da grem naslednji dan na zadnje predavanje, bi mu rekla.....kaj si ti nor?
Danes pa lahko rečem...jaaaaaaaaaaa, zadnjič je!!

No tako kot sem zaključila z lanskim dopustom. Danes je bil zadnji dan.
Nekje sem brala, da petek 13-tega, kar danes je, ne pomeni nekaj slabega. Pomeni zaključek nečesa in začetek novega.
Končujem lanski dopust, končujem obiskovanje predavanj na faksu.
Začenjam nove stvari.
Ta teden sem izkoristila za diplomo. Raziskovalni del je narejen in obdelan. Vse skupaj spravim samo še v logično celoto in zaključim tudi to.
Letošnje rožice so posajene, samo še sončnice zrastejo in to bo to.
Nekaj od mojega dopusta sta imeli tudi Ajša in Bajka.
V ponedeljek pa nov teden. Teden, ki bo pisal zgodovino. 
V petek imam prvi izpit s prevzgojo. Za njiju prav gotovo nov začetek. Zame pa potrditev tega kar delam in tega kar nameravam delat še naprej. V življenju pride čas, ko se moraš vprašat kaj si. Kdo si. Kaj si želiš. Česa ne želiš. 
Ta čas se približuje oz. je že prišel. Sploh ne razmišljam preveč kdo sem. Ker vem. Sem Alenka. Vem kaj si želim in vem, česa ne želim. Predvsem pa vem, kaj počnem dobro in kaj si želim početi še naprej.
Alternativa......je alternativa sploh mogoča?


Bolj kot se bliža trenutek resnice, bolj rastem. Počutim se ko pelikan, ki so ga vsi odpisali. Ta pa se ponosno dvigne in odleti.
Tudi če mi ne uspe, v kar sploh ne dvomim, da mi ne bo, lahko rečem - poskusila sem.
Ampak ker vem, da mi bo uspelo, lahko rečem - živela in izživela svojo pravljico!
Zaenkrat jo živim, točno tako kot si želim. Če mi je do sedaj šlo, ne vidim razloga, zakaj ne bi bilo še bolje.
Tako da....komaj čakam da se konča to kar se mora in da se začne tisto, kar mi je napisano v moji usodi. Verjamem, da je ta pot prava in da mi nihče več ne ovira vstopa na njo.