sreda, 4. maj 2011

Jezna sem!

Eni v ulci so si nabavli psa. Ljudje, ki so totalno brez čuta za živali. Ljudje, ki jim je žival hrana. Torej kure in zajci. To je ok, ker imajo korist od tega.
In sedaj so si nabavili psa. Psičko, ker je kao manj zahtevna in se drži doma. Jebemti stare bajke, in ljudi, ki še kar verjamejo v to.
No in to psičko že od petka poslušam kako laja, ker so jo seveda dali v pesjak. No.....bolje, v na pol predelan kurnik. In ta psička laja vsako noč...in spet nikogar drugega ne moti, kot mene.
Aja, sem vprašala drugega soseda, zakaj za vraga so kupili psa. Zato, da bo malo mačke odganjala, pa da bo za družbo.
Jej, komaj čakam....da bo preganjala mačke in da jo bo zbil avto, ki bo šel mimo njihove hiše.
Seveda je bilo naslednje vprašanje zakaj je še nisem videla. Vsi vozijo pse mimo moje šole, torej, če imamo novega psa v vasi, bi jo morala videti. Pa mimo hiše se tudi vozim in mi še ni uspelo videti tega psa.
Na sprehod ne hodi, ker je še malo plašna in ni navajena na ovratnico in povodec.

V kaki ulci jaz živim? Med neandertalci, kar se tiče odgovornosti do živali. Po drugi strani pa...včasih je imela vsaka druga hiša psa. Ko so ti od starosti umrli, so ugotovili, da niso sposobni imeti psa in niso kupili novega. To pa je tisto, čemur pravim odgovornost.
Samo kaj mi to pomaga, če je sedaj v ulci nedolžna kužika, ki se bo sama v pesjaku za hišo socializirala in se bo nehala bat.

Jezna sem ja!