torek, 3. maj 2011

Pa začnimo

Danes sem dobila mail, kjer je pisalo, da so mi potrdili mojo temo diplomske naloge. Juhuuu, najlepši del prihaja. Sam kaj, ko se moram prej še učit. Kako mi je odveč, ampak...kar se mora ni težko. To se samo tako reče :)
Današnje popoldne ni bilo namenjeno šoli. Postajalo je čedalje bolj temno in veter je pihal s čedalje večjo hitrostjo. Temperatura je padala in kmalu je začelo deževati. Ma sem imela že slabo vest, ker sem odpovedala, saj je ravno takrat nehalo deževati.
Potem pa se je spet ulilo in je bilo tako še celo uro.
Ok, z mladički bi lahko imela, samo...kako naj bi vedela, da ne bo deževalo tudi takrat...
Bomo pa malo notr prinašali in bo ravno tako vse ok.
Sem imela pa končno spet čas opazvati sonce kako zahaja. No čisto do konca ne, ker je prišel oblak. A dokler je bil, je bil lep.
Kapljice vode...ujete na listu kivija.

Zdaj pa dost, je treba delat!