ponedeljek, 9. maj 2011

Spet imam dopust

Še zadnih 5 dni lanskega dopusta bom imela ta teden. Komaj čakam teden, ko bom lahko res na dopustu, ko mi ne bo treba nič delat, predvsem pa, ko se mi ne bo treba učit.
Ta teden se učim in pišem diplomo. Danes, sem dala izpolnit že prve ankete...kolk je to luštno, ko potem bereš o sebi. Saj ne, da so same hvale. Bolj ko te, me zanimajo graje, da lahko to spremenim v pohvale.
Drugače pa me vseeno čaka naporen teden.
Merkurjevi popusti mi ne dajo miru in če se prav spomnim, so bili en mesec nazaj tudi. Danes je bil dan za rožice.
Kot vse kaže bomo letos spet imeli kar nekaj sončnic, če jih bo le pol od tega sem zmagala:)
 Letošnja gredica
Jutri še do konca pokosim okoli gredice in glavna dela so za nekaj časa končana. Malo dežja bi rabila, ker je sušaaa.
Smo pa začeli ta teden v soboto s skupnim sprehodom v Arboretum.

Če bo vreme zdržalo, bomo šli ta teden v mesto in pa na Gradiško.
Vreme - ZDRŽI!

p.s. psičke še vedno nisem videla, jo pa slišim čisto vsak večer