četrtek, 26. maj 2011

Fantastično izkoriščen dopust

Ta teden se na dopustu. Spet ja! Ker imam še cel letošnji dopust, ga bom izkoristila kolikor se ga da, ker ne vem kdaj bom spet v kratkem imela dopust.
In ta teden je bil izoriščen do konca. V ponedeljek bi morala biti taka nevihta, da bi trepetali vsi. No vsaj nebo je tako napovedal. malo vetra, veliko črnine, rezultat pa........odpadla šola in zalivanje rož.
No, ker je odpadla šola sem bila doma čisto prezgodaj za iti na sprehod.
 Prva želja je bila, da poslikam sončni zahod, vendar so bili oblaki bolj vstrajni, ali pa sonce sražemljivo in od njega ni bilo nič.
Sem pa izoristila trenutek za Ajšo in muca.
Sem pa zato, sončni zahod ujela naslednji dan.
V sredo, smo šle prvič na hitro v vodo. Vroče je že dovolj.
Danes je pa baje glede na luno dan, ki bo umirjen in za to, da se poglobiš sam vase.
No, pa sem se. Kupila sem pripomoček za odlaganje in nekaj, kar iščem že dolgo časa.
Ajški in Bajki pa sem privošlila daljše plavanje.
Aja, ni še konec tedna. Jutri ima oči RD in gremo ven jest. To je tut nekaj da prideš poješ in greš. Ne pa da najprej pripravljaš, potem si pa itak že tko zmatran, da se ti jest ne da, kaj šele pospravljat.
Komaj že čakam, da se konča to, kar se mora. Čakam, ker imam že toliko stvari, ki jim imam na hold. In pa čakam, da bomo lahko uživale in da bom lahko posvetila svoj čas stvarem, ki jih imam rada in ki mi prinašajo veselje. Vse ostalo bo, to sem videla spet ta teden. Še 2 meseca in bo veliko bolje!