četrtek, 4. november 2010

Spat grem!

V soboto imam izpit in če nimaš časa prej moraš delat zadnji dan. Pa sploh ne delam zadnji dan, ampak res skoraj vsak dan delam. Seminarska naloga mi je pobrala 3 dragocene dni, ki so me sedaj totalno pobasale. Urnega dogovora se nisem držala in sem zaprosila za še par urc. Ratal mi je, sedaj samo ša upam, da bo razumel prfoks in ne bo problemov.
Za računalnikom sem v bistvu že od včeraj zvečer. Vmes sem šla spat za 4 ure. Niti na kavo nisem šla, to sem popila v tisti uri, ko sem bila na poligonu. Hvala bogu, da mi jo prinesejo. Razen kuhanja kosila  - to je bilo na hitro, ker je bil ričet in samega hranjenja sem za računalnikom res že 17 ur.
Boli me že rit, boli me že glava, v bistu sploh več ne ulovim mislim. Spat grem. Jutri pa skup spravim predstavitev, grem na predavanje in potem...bo že čas, da grem v soboto na izpit.