nedelja, 14. november 2010

Male stvari

Male stvari so tiste, ki mi dajejo navdih, ki me vlečejo naprej in ki mi kar ratajo najbolje.
Pa je to trenutek, ko se mi utrne misel za fotko. Ali pa naloga, ki je pogoj za nasedlji izpit, ki jo naredim tako za šalo, ker še nisem zaspana in dobim 10. No, nisem je naredila čisto sama, ker sem morala nekaj vprašat Urško, tko da ima tudi ona eno desetko;)
Kaj gleda Ajška?
Mogoče psi res mislijo, da imajo nadnaravno moč pogleda
Žogicaaaa
Pa je ušla....
 
Vedno znova mi je navdih tale moja punca. Stara je že skoraj 11 let, ampak ena navadna žogica, že n-tkorat prežvečena je najboljše kar se ji lahko zgodi. Pa toliko drugih stvari je še na svetu, ampak žogica....mala okrogla stvar, ki jo vedno razveseli.

Včasih je dobro tudi psa opazovati, da vidiš kaj vse je lahko sreča.