sreda, 10. november 2010

Počasi se bliža konec leta

Ne še čisto, smo pa že tam, kjer je potrebno misliti na darila v šoli. In letos sem se spomnila nečesa novega.
Upam, da jim bo všeč.
 A kaj bo....saj bo z veseljem povedala, ampak ker me bere tudi konkurenca, jim en bom izdala. Ima pa uporabno/spominsko/marketinško/......funkcijo.

Drugače pa sem ta teden prvič brez šole med tednom. Kakšna beda. Tokrat sicer nimam toliko viška časa, kot sem ga imela drugače, saj nas novi prfoks kar goni z nalogami. Nekako ni dojel smisla spletnega študija. Smisel tega je, da pač delaš, ko imaš čas. On nas pa vsak dan zasipa z nalogami, rok izvedbe je pa 24 ur. Fino, a ne?

So profesorji, ki si to zaslužijo biti. In s profesorji, ker so pač študirali....

Lp
Alenka

hahahahahaha...se vidi, da sem pridna študentka. Sem se ceo na svojem blogu podpisala. Pa naj še kdo reče, da je faks pametna zadeva....