ponedeljek, 29. november 2010

AMIS - anti moderni informacijski sistemi

A - anti
M- moderni
I - informacijski
S-sistemi

Ma se vidi, da se učim in sem v informacijskih sistemih, ampak, da bom tkole na lastne oči doživivela  kakšno sranje je to, to si pa nisem mislila.
Ker bodo čez 2 dni izklopili analogni signal, sem pač morala poseči po moderni tehniki digitalizacije.
Kot pravi potrošnik, sem preučila možnosti in že takoj ugotovila, da je fino živet v Ljubljani. Ker....če nimaš kabla si vezan na naš monopolni klinc od telefonske linije.
Odločala sem se med Siolom in Amisem. Ker je do sedaj še vse kar je državno šlo v franže in ker so kljub temu, da o linije njihove draži od tega katerim linije oddajajo v uporabo, sem se odločila za AMIS.
Ker mi je nek sedmi čut dal vedeti, da tale sodobna tehnika ne gre najbolje po bakreni žici, sem se odločila, da se pogodbeno ne vežem in bom lepo plačala polno ceno in odkupila opremo.
Če se že moderniziraš, potem se to nared tako kot se šika - adijo kabli, to je že adijo.
Že, ko sem spraševala o osnovnih stvareh, sem jih jasno in glasno vprašala tri stvari:
  1. ali bo prišlo do prekinitve interneta
  2. ali bosta lahko 2 televiziji v 2 različnih nadstropjih
  3. ali bodo delali 3-je računalniki, 2 v istem nadstropju, en drugje
Seveda je deklica na drugi strani rekla 3x DA.
Sredi novembra sem se dokončno odločila da se moderniziram in sem zopet poklicala AMIS. V prvo so mi kljub povpraševanjem kar poslali pogodbo v podpis - ne me posiljevat. No saj to je naredil tudi SIOL, s tem, da so me oni še klicali konec meseca, če sem že poslala pogodbo.
No, ker sem mislila, da je to naključje da dobiš na pol vidno pogodbo, sem prosila za ponovne papirje, s tem, da sem pred tem še enkrat vprašala isto kot prej.

Dekletce na drugi strani linije je spet prijazno odgovorila 3x DA. Ker je bila tako prijazna je šla z mano še čez pogodbo. Ker sem dodatno naročila še en TV (dva, ker tri ne morem imeti - jeba od bakrene žice), sem morala dodatno kupit en komunikator. Ker hočem imeti vse skupaj brez žično sem kupla še to. Seveda, sem morala dodatno plačat še en komplet. Ampak za modernizacijo vse.
Pa smo sklenili pogodbo in vesela deklica na drugi strani linije mi je rekla, da bo vse skupaj v roku 8- delovnih dni.
Pa smo čakali in čakali...no in dočakali 19.11, ko bi morali narediti preklop. Ok, ni bil kriv AMIS, ampak Telekom, ker je Amis naredil neko administativno napako - javil jih je, da bom imela le en TV....
No pa je prišel serviser - prijazen fant! naredil miljon km po štengah gor in dol, prišel še drug dan in ugotovil to, kar sva vedela že prvi dan. AMIS PRODAJA OPREMO; KI NE NESE ČEZ ZID. Ok res da je ta zid plata med nadstropjima, ampak....med modemom in spodnjim TV- je je po steni največ 10 m, po diagonali - pa niti 5 ne. No pa ne dela, ker .....fuck off Anti Moderni Informacijski Sistem.
Danes ugotovim, da mi tut telefon ne dela. Omrežje je zasedeno....kaj so vesoljci naredili žur al kaj?
Vmes, ko sem čakala na prijazno osebno na tehnični pomoči, je crknu še TV.
Samo danes sem zaradi AMIS porabila prvič 20, drugič 18, tretjič pa 48 minut.

Ok oj Tv, ki je oddaljen od modema in sprejmnika 2 metra se je dalo resetirat in dela - stvar ne dela na tako kratki razdalji, brez da bi vrglo ven.... ma kako bo vleklo čez plato, saj je logično da ne bo, če že po čistem ne. Mogoče bi morala pa kupit vlažilec zraka, ker se po vodi lažje prevajajo signali? Ne vem, premišljuje, ker se mi res ne da vsak da zagonit uro časa za AMIS.

A telefon - ne, še vedno ne dela. Pa še brez žičen ni, ampak je na kabel prikloplen.

Amis????? V enem tednu kar sem vaša, si mislim le......sorry zgrešena investicija, itak vam bom brezžično vrnila, ker ne dela, glede ostalega pa.....ma kaj naj vam plačam nekaj kar ne dela??????

Tko da AMIS . Resno razmišljam, da grem od vas, ker tole je tudi zame čisto preveč.
Najprej biti cel vikend brez neta. Potem ugotoviti, da brezžično ne dela, ker prodajajo nekaj, kar ne dela. Na koncu pa še telefon ne dela, ker je omrežje zasedeno.....
Ajajajajaj....ja res se ti pokažejo rožice na koncu, tko k v reklami....